Huhtamäki on saattanut päätökseen Ajanta Packagingin oston

HUHTAMÄKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 4.6.2018 klo 11.45

Huhtamäki on saattanut päätökseen Ajanta Packagingin oston

Huhtamäki on saattanut päätökseen itseliimautuvia etikettejä valmistavan Ajanta Packagingin Intian liiketoimintojen oston. Ostettavan liiketoiminnan vuosiliikevaihto on noin 10 milj. euroa ja sen  palveluksessa on yhteensä 170 henkilöä. Velaton kauppahinta oli noin 13 milj. euroa. Liiketoiminta raportoidaan osana Flexible Packaging -liiketoimintasegmenttiä 1.6.2018 alkaen.

Katariina Hietaranta, viestintäjohtaja, puh. 010 686 7863

Huhtamäki on maailmanlaajuisesti toimiva ruuan ja juoman pakkaamisen asiantuntija. 78 tuotantolaitoksen ja 24 vain myyntiin keskittyvän yksikön verkostomme yhteensä 35 maassa antaa meille erinomaiset valmiudet tukea asiakkaidemme kasvua kaikkialla, missä he toimivat. Noin 17 600 työntekijäämme kehittää ja valmistaa kolmea eri teknologiaa hyödyntäen pakkauksia, jotka auttavat huipputuotteita saavuttamaan enemmän kuluttajia, helpommin. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli 3,0 miljardia euroa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä, ja yhtiön pääkonttori on Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.fi.