Huhtamäki Primo - uusi innovatiivinen lämpöä eristävä kartonkipikarisarja

Huhtamäki on tuonut Euroopassa markkinoille uuden sileäpintaisen lämpöä eristävän Primo-kartonkipikarisarjan kuumille juomille. Kupeissa on uudenlainen seinämärakenne, mikä mahdollistaa erinomaisen lämmöneristyksen ja parantaa pikarin käytettävyyttä.

Miellyttävä take away -pikari

"Lämpöä eristävät Primo-pikarit tarjoavat ravintoloille erinomaisen keinon vahvistaa kahvitarjooman visuaalista ja laadullista mielikuvaa sekä parantaa take away -myynnin kuluttajaystävällisyyttä. Innovatiivinen Primo-pikari on tukevampi, turvallisempi ja miellyttävämpi kantaa mukana kuin perinteiset kahvipikarit. Lisäksi kuppiin voidaan liittää promootiokampanjoita esimerkiksi painetun keräilykortin tai mobiililaitteilla luettavan Quick Response -koodin muodossa", kertoo uusien tuotteiden kaupallistamisesta vastaava Timo Tiilikainen, Huhtamäen Foodservice Europe-Asia-Oceania -segmentistä.

Käytännöllinen Uni-lid kansiratkaisu

"Primo-pikarit valmistetaan Huhtamäen Hämeenlinnan tehtaalla ja tuotesarjaan kuuluvat suositut 0,25 L (9 oz) ja 0,3 L (12 oz) pikarikoot. Pikareissa on käytetty PEFC-sertifioitua kartonkia ja kuppien suumitta on yhtenevä, jolloin eri kokoisiin mukeihin sopii sama kansi. Tämä nopeuttaa ja helpottaa palvelua ravintoloissa", sanoo markkinointipäällikkö Maisa Katila. Kuumajuomapikarit voidaan painaa asiakkaan toiveiden mukaisesti joko matta- tai kiiltäväpintaiselle kartongille. Korkealaatuisen painojäljen takaa Huhtamäen moderni 8-värinen painoteknologia ja alan johtava paino-osaaminen.

Huhtamäki Primo -tuotesarjaan voi tutustua osoitteessa: www.primo.huhtamaki.com

Korkearesoluutiokuvia http://brands.huhtamaki.com/NiboWEB/huhtamaki/showCartPublicContent.do?uuid=2117501&random=649805&lang=en

Lisätietoja tuotteesta antaa Huhtamäki Foodservice Finland Oyj:

Maisa Katila
Tel. +358 - (0) 10 686 750 6