Huhtamäki uudistaa verkkosivunsa

Huhtamäki uudistaa verkkosivunsa 10. joulukuuta 2014. Sivut julkaistaan osoitteessa www.huhtamaki.fi.

Konsernisivujen uudistamisella pyritään parantamaan käyttäjäkokemusta. Selkeämpi käyttöliittymä ja päivitetty rakenne auttavat kävijöitä löytämäään etsimänsä ja tiedot ovat saatavilla aiempaa helpommin. Sivuston ulkoasu on myös päivitetty Huhtamäen uuden ilmeen mukaiseksi.

Sivut ovat responsiiviset eli ne mukautuvat eri päätelaitteiden näytön kokoon sopivaksi.

Uudet sivut on suunniteltu yhdessä sivuston käyttäjien kanssa erilaisilla kyselyillä, haastatteluilla ja testeillä. Sivut palvelevat nyt paremmin erityisesti sijoittajia, työnhakijoita ja yleisesti Huhtamäestä kiinnostuneita. Sivuilla on aiempaa enemmän tietoa esimerkiksi osingoista sekä tehdyistä yritysostoista ja -myynneistä. Urasivuilta löytyy hyödyllistä tietoa Huhtamäellä työskentelemisestä uratarinavideoiden lisäksi. Huhtamäen tuotevalikoimaa esitellään tarkemmin liiketoimintasegmenttien sivuilla.

Pian uudistuvien sivujen kehitystyö jatkuu vuoden 2015 aikana. Nyt tehty muutos koskee konserniverkkosivuja ja liiketoimintasegmenttien verkkosivut uudistuvat myöhemmin vuonna 2015. Konsernisivuston julkaisun yhteydessä päivitetään kaikille sivustoille yhteiset ylä- ja alatunnisteet.

Katariina Hietaranta, viestintäjohtaja, puh. 010 686 7863

Huhtamäki-konserni on johtava kuluttaja- ja erikoispakkausten valmistaja, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 2,3 miljardia euroa. Tarjoilu- ja kuluttajatuotepakkausmarkkinoita palvelee noin 14 700 työntekijää 62 tehtaassa ja useissa myyntikonttoreissa 30 maassa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä, ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.fi.