Huhtamäki-konsernin tiedonantopolitiikka julkaistu

HUHTAMÄKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 4.7.2016 KLO 9.00

Huhtamäki-konsernin tiedonantopolitiikka julkaistu

Huhtamäki-konsernin tiedonantopolitiikka, jossa määritellään Huhtamäen talousviestinnän keskeiset periaatteet, tavoitteet ja vastuut, on julkaistu Huhtamäen internetsivujen Sijoittajat -osiossa osoitteessa www.huhtamaki.com/fi/sijoittajat/sijoittajapalvelu. Tiedonantopolitiikka on saatavilla englanniksi.

Huhtamäen talousviestinnän päätehtävänä on varmistaa, että markkinoilla on oikeat ja riittävät tiedot Huhtamäki Oyj:n osakkeen tai muiden rahoitusvälineiden hinnan määrittämiseksi. Keskeisenä periaatteena on antaa markkinoille säännöllisesti luotettavaa, ymmärrettävää, ajantasaista ja vertailukelpoista tietoa Huhtamäestä sekä varmistaa, että kaikilla markkinaosapuolilla on mahdollisuus saada julkistettavat tiedot yhdenvertaisesti, tasapuolisesti ja samanaikaisesti.

Lisätietoja antavat:
Kaisa Uurasmaa, sijoittajasuhdepäällikkö, puh. 010 686 7815
Katariina Hietaranta, viestintäjohtaja, puh. 010 686 7863

Huhtamäki on maailmanlaajuisesti toimiva ruuan ja juoman pakkaamisen asiantuntija. 73 tuotantolaitoksen ja 23 myyntikonttorin verkostomme 34 maassa antaa meille erinomaiset valmiudet tukea asiakkaidemme kasvua kaikkialla, missä he toimivat. Noin 16 000 työntekijäämme kehittää ja valmistaa kolmea eri teknologiaa hyödyntäen pakkauksia, jotka auttavat huipputuotteita saavuttamaan enemmän kuluttajia, helpommin. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 2,7 miljardia euroa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä, ja yhtiön pääkonttori on Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.fi.