Huhtamäki esittelee interaktiivisen Adtone kartonkikupin

HUHTAMAKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 16.3.2017 10:00

Huhtamäki esittelee interaktiivisen AdtoneTM -kartonkikupin

Huhtamäki Foodservice Europe-Asia-Oceania lanseerasi tänään AdtoneTM-paperikupin, joka ohjaa käyttäjän digitaalisiin kanaviin. Adtone-kupissa on tarra, joka reagoi lämpöön ja paljastaa käyttöön otettaessa yksilöllisen QR-koodin, ohjaten asiakkaan halutuille verkkosivuille tai muihin digitaalisiin sisältöihin.

Uudet digitaaliset ominaisuudet tekevät kahvikupista erinomaisen kanavan älylaitteisiin toteutettaville mainoskampanjoille. Kuluttajat viettävät kahvikupin parissa useita minuutteja kerrallaan ja kiinnittävät huomiota siihen, mitä kupin kylkeen on painettu. Adtone-kuppi välittää viestin tehokkaasti ja vahvistaa asiakaskokemusta hauskalla ja kiinnostavalla digitaalisella sisällöllä.

Uniikkeja ja dynaamisia QR-koodeja ohjataan erityisellä digitaalisen datan hallintaan erikoistuneella ohjelmistolla. Lämpöön reagoiva painatus pitää koodin piilossa, kunnes asiakas ottaa kupin käyttöön. Kun kuppiin kaadetaan kuumaa juomaa, lämpö aktivoi tarrassa olevan painatuksen paljastaen yksilöllisen QR-koodin. Skannaamalla koodin mobiililaitteella asiakas pääsee käsiksi mainossivustoon ja muihin digitaalisiin sisältöihin.

Muuttamalla digitaalista sisältöä käytön jälkeen älykäs hallintaohjemisto takaa, että jokaista koodia voi käyttää vain kerran. Huhtamaki AdtoneTM tarjoaa ravintoloille mahdollisuuden toteuttaa erilaisia kampanjoita esimerkiksi kanta-asiakasohjelmista erilaisiin kilpailuihin. Se on myös loistava työkalu yhteistyökampanjoille ja tekee kupista erinomaisen alustan digitaalisille mediasisällöille. Lue lisää Adtonen verkkosivuilta osoitteessa www.huhtamaki.com/adtone

Lehdistökuvia osoitteessa http://bit.ly/2mYxbXW

Katso video osoitteessa https://youtu.be/Nk6KEeG9PHk

Timo Tiilikainen
Commercialization Director, Foodservice EAO
Huhtamäki Oyj
timo.tiilikainen@huhtamaki.com
Puh. 050 577 4255

Huhtamäki on maailmanlaajuisesti toimiva ruuan ja juoman pakkaamisen asiantuntija. 74 tuotantolaitoksen ja 24 vain myyntiin keskittyvän yksikön verkostomme yhteensä 34 maassa antaa meille erinomaiset valmiudet tukea asiakkaidemme kasvua kaikkialla, missä he toimivat. Noin 17 000 työntekijäämme kehittää ja valmistaa kolmea eri teknologiaa hyödyntäen pakkauksia, jotka auttavat huipputuotteita saavuttamaan enemmän kuluttajia, helpommin. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli 2,9 miljardia euroa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä, ja yhtiön pääkonttori on Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.fi.