Huhtamäki on julkaissut yritysvastuuraportin vuodelta 2018

HUHTAMÄKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 24.4.2019 KLO 18.15

Huhtamäki on julkaissut yritysvastuuraportin vuodelta 2018

Huhtamäki on julkaissut yritysvastuuraportin vuodelta 2018. Englanninkielinen raportti on julkaistu PDF-muodossa yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.huhtamaki.fi. Yritysvastuuraportissa kuvataan Huhtamäen yritysvastuuohjelma, joka keskittyy neljään teemaan: Henkilöstö, Pakkaukset, Toimitusketju ja Tuotanto. Yritysvastuuraportti koostuu kahdesta osasta: GRI-raportista sekä yksittäisiä artikkeleita ja case-tarinoita sisältävästä Insights-raportista.

GRI-raportti on laadittu Global Reporting Initiativen (GRI) Standards-raportointiohjeiston Core-tason mukaisesti ja sen on varmentanut riippumaton ulkopuolinen taho, DNV GL Business Assurance Finland Oy/Ab.

Katariina Hietaranta, johtaja, sijoittajasuhteet ja talousviestintä, puh. 010 686 7863

Huhtamäki on maailmanlaajuisesti toimiva ruuan ja juoman pakkaamisen asiantuntija. 78 tuotantolaitoksen ja 24 vain myyntiin keskittyvän yksikön verkostomme yhteensä 34 maassa antaa meille erinomaiset valmiudet tukea asiakkaidemme kasvua kaikkialla, missä he toimivat. Noin 17 700 työntekijäämme kehittää ja valmistaa kolmea eri teknologiaa hyödyntäen pakkauksia, jotka auttavat huipputuotteita saavuttamaan enemmän kuluttajia, helpommin. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 3,1 miljardia euroa. Emoyhtiö Huhtamäki Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä, ja yhtiön pääkonttori on Espoossa. Lisätietoja osoitteessa www.huhtamaki.fi.

get_app Huhtamaki_Corporate_Responsibility_Report_2018